marți, 21 aprilie 2015

A-nceput de ieri sa cada cate-un fulg

Sa tot gradinaresti pe o asa vreme

La inceput am crezut ca e doar o lapovita care va trece

Dar, doamna iarna se pare ca nu vrea sa plece si insista.

Padurea incearca sa-i faca fata iar noi fete, fete...

Pana si piticii de gradina au ramas mirati de capriciile vremii.

Dupa o noapte rece, dimineata cu ...nea

Ce vina am avut noi c-am inflorit la timp, narcise zgribulite...

Si suratele lor care-o duc la fel de... rau.

Stam linistiti sub... plapumica de zapada.
Si ...legenda continua.

O gradina care zambeste chiar daca... afara ninge.

14 comentarii:

  1. Tare capriocioasa primavara asta. La noi ieri a dat cu gheata, ca vara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita. M-am saturat de atata iarna. Dupa o saptamana mai linistita si cu temperaturi acceptabile( adica normale) am avut parte doar de zapada.
      O zi buna, calduroasa, sa ai.

      Ștergere
  2. Si eu ma plang ca la mine e vremea rece. Acum nici nu ma mira de ce e asa rece daca in unele locuri ninge.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleu, iar eu am crezut că titlul e vreo metaforă. Când colo... e ninsoare-ninsoare!
    Decorul e frumos, nimic de zis.

    Aşadar, grădina din casă e o consolare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Si noi am crezut ieri ca e o gluma asa ca n-am zis nimic cand a inceput sa ninga insa, de dimineata decorul devenise hibernal si inca n-are de gand sa se opreasca asa ca singura consolare ramane azaleea. O zi cu soare si multa caldura sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am ramas fara cuvinte ... Sper ca pomii fructiferi nu-s inca infloriti. Curaj, Vasile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, Pomii inca n-au inflorit dar vremea este mult intarziata fata de anii trecuti. Multumesc pentru vizita. O zi frumoasa.

      Ștergere
  6. Offf...
    Nici nu mai am curaj sa zic ceva cand vad ce e pe la voi. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, multumesc pentru vizita , la ce vreme avem e numai bine de gradinarit. O seara linistita.

      Ștergere
  7. Buna seara, la noi toti pomii sant infloriti ,mazarea a ramas pe loc a luat pauza din cauza frigului iar usturoiul s-a ingalbenit de tot, singuratica ceapa e mai vesela in rest e frig si totul s-a oprit pe loc asteptand si zile calduroase. O seara buna va doresc si sa auzim numai de bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara. Avantajul aici este ca pomii inca n-au inflorit dar nici in gradini nu s-a inceput treaba, inca nu s-a semanat mai nimic( in afara de usturoi si ceapa de arpagic) asa ca asteptam sa vina primavara si-n termometre. O seara frumoasa.

      Ștergere
  8. Foarte, foarte frumos la Campulung Moldovenesc chiar daca baba iarna isi da jos ultimile cojoace !
    Locuiti intr-o zona demna de invidiat, in sensul bun desigur !
    Cu respect,
    Teodora

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua, frumos dar cam rece pentru acest moment al anului comparand cu perioada similara din anii trecuti. Sa fie oare ceea ce se numestefenomenul de "miniglaciatiune".
      O zi cu mult soare si caldura va doresc.

      Ștergere