sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Din nou despre plantele companion

4 comentarii:

  1. Imi pare rau, pentru ca va apreciez fff mult, dar aceste filmulete fara titrare sunt zero pentru mai toti ce vor sa se informeze ! NU se intelege mai nimic (e in engleza ! ) si , desigur, inchizi ... inainte da marele final !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, sunt surse de inspiratie pe care eu le-am gasit si-am considerat ca pot fi folositoare si altor persoane. Imi cer scuze pentru faptul ca n-au traducere. Din statistici reiese ca sunt foarte multi cititori ai blogului care au vizualizat aceste materiale si deci nu cred ca ar trebui sa le scot sau sa nu le mai postez.Chiar nu stiu cum se poate rezolva acest lucru pentru viitor.
      Poate reusim sa gasim impreuna o solutie.
      Va multumesc pentru vizita si comentariu si va doresc o seara minunata.

      Ștergere
    2. Sa nu le scoateti de pe blog, domnule Rosciuc, pentru ca totusi din unele imagini mai tragi niste concluzii, dar pe langa imagini se vorbeste mult si ar fi interesant de stiut ce ! Mult respect , pentru tot ceea ce reusiti sa faceti cu acest blog, pentru noi iubitorii de gradinarit ! Este unul dintre cele mai complete si mai informat blog de gradinarit 1 Va multumesc !

      Ștergere
    3. Buna dimineata, multumesc pentru ajutor, o sa incerc, in limita timpului disponibil, sa prezint pe scurt ideile principale ale prezentarii. O zi minunata.

      Ștergere