duminică, 14 decembrie 2014

O plimbare in parc

Astazi a fost o zi minunata, nici nu spuneai ca-i 14 Decembrie. A semanat mai mult cu o zi de inceput de Martie scaldata in soare, linistita si cu aproape 10 grade in aer asa ca n-am stat prea mult la discutii si am facut o scurta plimbare prin parcul Tabacarie( tot nu mai fusesem de vreo2 ani).Si iata ce-am gasit:
Aleea principala si salciile pletoase te imbie la plimbare.

Lacul lebedelor. de cativa ani se pare ca acest grup de lebede nu mai vrea sa migreze si s-a aciuat pe lacul Tabacarie.

A inceput goana catre vizitatorii care sigur o sa ne dea ceva bun de papa.

Incepem sa "pescuimn" paine, biscuiti, napolitane si alte "bunatati acvatice"
Nu suntem egoiste, impartim tot ceea ce primim.

Am devenit si foarte curajoase, nu stiu daca-i bine dar ne-am adaptat.

Unele dintre noi au ramas fara pereche.

Noi lucram numai in familie si ne protejam reciproc. 

Eu o sa-mi gasesc la vara pereche, de Revelion vad eu cum o scot la liman.

Gata plimbarica pe astazi, sper ca mai venim si alta data.

 Va doresc o duminica linistita si o saptamana plina de spor si realizari.

12 comentarii:

  1. Ce lebede splendide ! Ma bucur, ca vremea a fost buna si ati iesit la plimbare. Bravo !
    Si eu am fost azi la lac, dar lebede n-am vazut :)
    O saptamana buna, Vasile !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita. A fost o duminica minunata,cum demult n-am mai avut. O saptamana plina de realizari si bucurii.

      Ștergere
  2. Dalmatian? N-am mai vazut de ani buni! Sa va fie sanatos! E tare frumos :)
    In Bucuresti asa o zi superba a fost ieri. Astazi ceata deasa... parcul gol...
    O saptamana minunata va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru vizita. Da Dolly e o fata de dalmatian de 12 ani care ne insoteste peste tot. E al cincilea membru al familiei si rasfatata casei acum ca, copii sunt plecati la Bucuresti. Azi a fost o zi superba cum n-am mai avut de mult, mai ales ca in ultimele 34 de zile a fost numai innorat sau a ploat.
      O saptamana linistita plina de spor in toate va doresc.

      Ștergere
  3. Olá querida, passei por aqui para agradecer sua doce presença
    no meu cantinho.Obrigada !!!
    Abraços, Marie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate imaginile cu graţioasele lebede. Nu ştiam că pe lacul Tăbăcăriei sunt lebede!!!
    Cu mulţi ani în urmă mergeam la pescuit, la guvizi.
    O săptămână bună cu săsănate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata. Dew cativa ani in zona s-au stabilit cateva stoluri de lebede care nu mai pleaca. Cred ca si datorita faptului ca temperaturile pe timpul iernii n-au fost prea scazute si au reusit sa supravietuiasca. Pe lac mai sunt pesti ca altfel n-ar ramane pasarile.
      O saptamana minunata.

      Ștergere
  5. Vai ce minunatie aveti acolo! Si eu m-am bucurat de ziua calduroasa, am mai curatat cateva plante inghetate in gradinuta cu flori.
    O saptamana deosebita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata. Va multumesc pentru vizita si va doresc o saptamana minunata plina de spor in tot ce faceti.

      Ștergere
  6. Lebada alba cu pete negre e cea mai simpatica Vasile! :))
    Sa ai o saptamana insorita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, n-are gratia celor cu ciocul portocaliu dar este membru de familie si e cea mai simpatica. O seara frumoasa si o saptamana plina de spor in tot ce faci.

      Ștergere