miercuri, 22 ianuarie 2014

A revenit iarna

Dupa ce ne-am facut planuri de gradinarit, am pregatit pamant pentru rasaduri si compost de gradina, am sortat seminte si am facut liste de cumparaturi, ne-am trezit de dimineata intr-o atmosfera de basm.
S-A INTORS IARNA.
Si cum in acest an am asteptat aceste momente, in care doamna cu mantie alba sa aseze plapumica peste dealuri, m-am gandit ca n-ar strica sa imortalizam momentele. Si iata ce a iesit.
Ninge linistit cu fulgi mari 

Totul incepe sa se inveleasca intr-o mantie alba

Padurea zambeste in asteptarea paturii de zapada, numai felinarul plange cu lacrimi de gheata, dupa vremurile mai calde

Turnul de control supravegheaza aterizarea escadrilelor de fulgi

Gradina imbraca straie noi

De aici se scriu postarile

O vrabiuta cam nedumerita de ce se intampla asteapta rezultatul final

Incepe sa se  simta ca sunt la munte si inca este iarna

Noroc ca are pete si nu se confunda cu zapada, Si Dolly e cam nedumerita mai ales ca este cam rece pentru gustul ei.

Pinul tanar si-a facut rost de costum nou ,care-i vine perfect

Cand au vazut zapada lampioanele chinezesti s-au ascuns in ienupar

Si pentru ca am facut turturi am incheiat sedinta foto de azi
Abia astept ziua de maine sa ma plimb putin prin zapada. Adorabil pentru cineva nascut la munte, care sta de 30 de zani in Constanta.N-am reusit niciodata sa-mi satisfac placerile copilariei in anotimpul rece( patinat, schiat si plimbari cu sania. Sper sa reusesc in acest an. O seara frumoasa si va astept la aventuri in zapada

29 de comentarii:

  1. Ce poze frumoase ! Ce frumos e la tine !!
    Nici nu stiu la ce sa ma uit mai repede,
    O seara frumoasa!
    Felicitari Vasile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Realitatea este si mai frumoasa. Maine o sa incerc sa urc in padure. Multumesc, o seara linistita.

      Ștergere
  2. Ce plimbare frumoasa, Vasile :)
    Mie nu-mi place iarna...da' deloc.
    Dar in poze...parca mai merge si parca ma indeamna si pe mine sa ma dau cu sania :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara, fiecare are cate un anotimp favorit. Nu-i anotimpul meu favorit iarna dar ma bucur (poate amintindu-mi de copilarie) de zapada. O seara minunata.

      Ștergere
  3. Eu ma bucur ca a venit zapada pe acolo, ma gandesc ca poate vrea sa si coboare.
    E foarte frumos acolo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faceti o comanda ferma si va servim cu mare drag. O mai tin o zi doua sa avem o plapumica alba si o trimit catre dumneavoastra. O zi minunata sa aveti.

      Ștergere
  4. cand vad belsugul de alb de la voi, mai ca-mi vine sa scot iarasi decoratiunile de craciun. nu ne trimiti si noua o nisoare mica? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. De vis! Gradina e la munte sau in Constanta? O iarna placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doamna, gradina-i la Rm. Valcea. La Constanta am domiciliul si la Campulung Moldovenesc m-am nascut. O zi frumoasa sa aveti.

      Ștergere
    2. pai de la valcea la pitesti e un vas, fug sa deschid poarta :)

      Ștergere
    3. Nu-i un pas, pozele sunt din Campulung Moldovenesc( ca sa nu te zapacesc, noi avem domiciliul in Constanta, ne petrecem 1o luni la Ramnicu Valcea unde avem o casuta cu gradina iat de 4 luni sunt la Campulung Moldovenesc unde m-am nascut si unde acum am grija de mama care a suferit un AVC ischemic si a ramas paralizata)
      Deci mai tine poarta inca inchisa dar nu da drumul la caini ca, deschid la mine sa plece zapada si catre voi.

      Ștergere
  6. Intr-adevar foarte frumos! Imi aminteste de vacantele de iarna petrecute la bunicii de la Arbore.
    Si cred ca ai uitat poarta deschisa pana dimineata, ca zapada a ajuns si la Neamt. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata si bun venit in gradina mea. Mi-a placut ce-am vazut in gradina lui Mos Gheorghe si o sa revin( asta daca-mi permiteti si daca gasesc poarta deschisa).O zi frumoasa si va mai astept cu drag.

      Ștergere
  7. M-am lamurit, oricum e foarte frumos la Campulung!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este foarte frumoasa zona,Situata intre obcina Feredeului si cea a Mestecanisului, depresiunea de la poalele Raraului este pitoreasca si incarcata de istorie.
      Pacat ca nu s-au gasit edili care sa-i puna in valoare frumusetile.
      O zi buna

      Ștergere
  8. Frumos ca in poveste ! Asa mi-am dorit anul trecut, sa gasesc zapada acasa, in Romania si n-am avut nici un strop ... Plimbare placuta in padurea ninsa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si sper, ca macar pentru o clipa, prin intermediul fotografiilor, sa fi regasit zapezile de alta data, cu farmecul si bucuria lor.
      O zi frumoasa plina de ganduri bune.

      Ștergere
  9. Frumos! Dolly e superba si cred ca nu-i place frigul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dolly e un dalmatian de 12 ani care mi-a daruit 12 pui intr-o singura tura acum vreo 10 ani. Da este foarte friguroasa si cum scade putin temperatura cum se ascunde sub plapuma. A fost crescuta in apartament si nu-i place frigul, mai ales ca-n Constanta temperaturile sunt mai acceptabile cam tot timpul anului. O zi frumoasa si toate cele bune.

      Ștergere
  10. În sfârşit a venit şi iarna! Ce imagini frumoase... (La Bucureşti încă o mai aşteptăm, cică poate mâine). Uf, mi-e tare dor de zăpadă, deşi pun pariu că în două, trei zile când se transformă în noroi o să-mi pară rău... Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si ma bucur ca v-au placut fotografiile. Ieri a fost superb , mai ales ca era caldut(0 grade, poate -1) azi nu mai este atat de frumos mai ales ca sunt deja -7 grade si n-am putut pleca in drumetie. O zi frumoasa cu multa liniste va doresc.

      Ștergere
  11. Hai, Vasile ca m-ai amuzat: tu crezi ca pe la noi este agitatia de la televizor, de ne urezi liniste? ;) Eu m-am cam saturat de liniste, acasa liniste, ies pe strada, liniste, doar la teveu este mare agitatie.Iar daca ma uit la pasari si animale pe digi world este si mai multa liniste. Ma intreb cum o fi dupa....adica, stii tu, nu vreau sa pronunt...o fi tot liniste si pace? :) :)
    Sanatate mamei tale si Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si urari. Nu stiu daca este sau nu liniste dar, mie unuia nu-mi place agitatia, poate ca si de asta m-am retras la Valcea si mi-am facut gradina. Cel putin acolo scap de larma si agitatia unui oras mare, ma bucur de fiecare plantuta care creste, infloreste si rodeste iar, munca fizica este o terapie benefica, mai ales in cazul meu, televizorul a ramas un obiect de recuzita de pe care trebuie sa streg praful, in schimb, in lipsa prietenilor din Constanta am intrat pe blogareala si retele de socializare si am descoperit oameni minunati care au aceleasi pasiuni si indeletniciri cu ale mele.
      Inca nu m-am intrebat cum va fi dupa dar, cred ca trebuie intai sa ne traim ce avem ca dupa... vom vedea ce-o mai fi. O zi minunata.

      Ștergere
  12. Cand vad fotografiile tale,iarna este grozava,totul arata superb ,dar ca si Dolly ,cum da frigul nu prea imi place pe afara,cu iarna niciodata nu am socializat,deabea astept sa vina vremuri calde.
    La noi in sud inca nu a sosit,ne ameninta zilele astea cu vizita,dar sa vedem,nevoie mare ar fi ca nu a plouat mai deloc,zapada asta iarna nu prea a fost,vremea isi cam face de cap.
    Sanatate tuturor si putere de munca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ce sa spun, mie-mi place ca sunt nascut in nord si sunt sa zic asa atras de sporturile de iarna( imi place la patinoar, la schi ,sanie) dar de 30 de ani stau in Constanta asa ca aceste obiceiuri s-au schimbat si nu cred ca este cineva care sa iubeasca frigul( l-am indurat destul in epoca de aur - normal aurul nu e combustibil). Weekend placut.

      Ștergere
  13. Pai acuma vad ca esti un adevarat "navetist" (ca mine dealtfel). Deh, ce sa-i faci, asa-i cu "apropritarii", ce le pasa, ca ei au (da' nu stie nimeni cat muncesc pentru ce au).
    Planul era ca de saptamana viitoare sa-ncepem gradinaritu', dar daca ne sperii cu zapada, va trebui sa mai asteptam si sa mai "blogarim".
    Multa sanatate va doresc tuturor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabi eu sunt din Campulung unde stau acum obligat de situatia in care este mama( in urma unui AVC a ramas paralizata). Domiciliul il am in Constanta unde locuim din 1985 de cand cu repartitia guvernamentala, dupa terminarea scolii militare, iar de 9 ani avem o gradina si o casuta la Rm. Valcea pe care le-a mostenit sotia de la bunica ei. Asa ca fac naveta l;a greu, in rest toate buneiar cu gradinaritul, mai asteptam ca iarna s-a intors.Weekend placut si toate cele bune.

      Ștergere