luni, 27 ianuarie 2014

Hoinareli... prin zapada

Desi in zona de sud inca sunt coduri si vijelii la Campulung Moldovenesc este liniste si pace. Zapada isi vede de treaba si se asterne peste micutul oras de la poalele Raraului. Asa ca mi-am luat camera si animalutul din dotare si am plecat sa explorez zona. Cam acestea sunt imaginile care le-am imortalizat.
Si daca ramuri bat in geam,
De ce nu tundeti fratilor copacul. Cred ca acum, totusi, este prea frig asa ca, vom face taierile la mar in Martie

In parcul Ion Creanga, nu suntem singurii vizitatori.

Micutul arbust de thuia occidentalis se apleaca sub greutatea zapezii.
Corect este ca zapada, sa se inlature de pe arborii si arbustii verzi.

Mi-am luat bundita noua,
Si eu si mama... 

In stratul de trandafiri a rasarit... un dalmatian

Crengile pinului se apleaca, bine-nteles pentru ca... trecem noi.

Si salcia coboara spre... Moldova, sa-si potoleasca setea

Unii isi fac vara sanie altii doteaza ATV-ul cu plug
si nu asteapta armata sa-i dezapezeasca.

Stalpii portii maramuresene supravegheaza atent cabanutele resemnate.

Moara s-a oprit si hiberneaza sub stratul gros de zapada

Am scapat de Craciun acum... nu se stie.

Pentru toti sotii ... chinuiti cu spalatul covoarelor.
Veniti la Campulung.
Aici e interzis sa mai spalati covoare.

Cuibul REGINEI, doar un zumzet usor se aude in linistea ninsorii.

Turnulete de zapada...

Pana si Racovita arata... mai bine dupa expeditia din Antarctica

Seful de stat major... a terminat planul de bataie. 

Prima sarcina de scos "sania" din adapost.

Un om harnic si un caine amarat.
Puterea exemplului personal, nu va speriati doar pentru sedinta de shooting...

Dupa ce vezi cata zapada s-a depus nu prea-ti  mai vine sa te apuci de munca

Nici-o problema. Exista ajutoare.
Echipa de interventie la datorie.

Si supraveghetori... nu pierde nici-o excursie prin zapada.
E indragostita de zapada.

Dupa atata frig si ceata...
Iar s-arata soarele.
Si ce e mai frumos cand esti inghetat decat sa stai la gura sobei.

O seara minunata va doresc si scuzati calitatea imaginilor de incepator.

27 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc, pacat ca e prea batrana si nu mai face pui .Dupa ce ai crescut un dalmatian nu-ti mai doresti alta rasa si o spun in cunostinta de cauza.
      Este un caine plin de personalitate pe care multi il considera prost din cauza incapatanarii ( daca nu stii sa te porti cu el devine stapanul haitei si preia comanda, daca te stie de sef este cel mai atasat caine si isi cunoaste foarte bine locul in casa si familie. Pur si simplu in 12 ani olly a devenit al 5-lea membru al familiei.Este tandra si afectuoasa si te iubeste neconditionat, dar are si iesiri de cersetorie. Cauta punctele slabe si stie sa le fructifice in favoarea ei, cand esti suparat sau simte ca esti bolnav vine si te alinta,iar cand ramane singura plange ca un copil. O seara buna

      Ștergere
  2. Foarte frumoase peisaje! Iar zumzetul din cuibul reginei e semn bun, inseamna ca familia e intreaga si sanatoasa. O seara linistita si calduroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca ghemul este in activitate cat timp se aude zumzetul. Multumesc de vizita si apreciere

      Ștergere
  3. Peisajul hibernal este excelent surprins in fotografii . Am sesizat CT-ul de la nr masinii . Concluzia : sunteti legat de mare . O seara cu multa caldura in suflet !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi suntem de la o vreme cam nomazi, avem domiciliul in Constanta, resedinta in Ramnicu Valcea( unde este si gradina) si temporar suntem la Campulung Moldovenesc. O seara frumoasa.

      Ștergere
  4. placuta plimbare :)
    iar ideea cu atv-ul e excelenta, pana acum nu am vazut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si aprecieri. Am facut peste 180 de fotografii din care am selectionat dupa 3 reprize, 25 dintre ele. Cea cu ATV -ul mi s-a parut interesanta nici eu n-am vazut pana acum plug la ATV. O seara frumoasa.

      Ștergere
  5. Frumoasă plimbare. Iubesc acest orășel, dar și Rarăul, de care mă leagă amintiri frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc. Este un orasel mic dar pitoresc.Pacat ca autoritatile locale nu prea fac nimic sa-l puna pe harta turistica a tarii. Partia de schi, in care s-au investit o groaza de bani, a ramas neterminata, celelalte obiective sunt cum sunt asa ca ramane plinbarea pe munte, excursiile in zona si bine-nteles aerul curat de munte si linistea. La pensionare este un loc perfect in care sa te retragi si, poate sa te apuci de scris. O seara frumoasa.

      Ștergere
  6. Foarte frumoase instantanee ati imortalizat.Acolo la dvs.este o iarna linistita,ca de altfel si pe aici pe la noi (pana acum).Odihna buna si linistita va doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita si aprecieri. Inca e liniste,oricum in zona nu prea sunt furtuni, cel mai mare pericol il reprezinta gerul. Sa nu uitam ca Campulungul este al trei-lea pol al frigului din tara dupa Joseni si Intorsura Buzaului. O sera linistita si plina de caldura va doresc.

      Ștergere
  7. Dar m-ati lasat muta cu pozele superbe pe care le-ati facut! Cat de frumos este! Cata pace si armonie respira natura! Ce dor mi-e de acele locuri! Absolut superb, multumesc, a fost o surpriza minunata!
    (dalmatienii sunt deosebiti, pe mine ma amuza maxim curiozitatea lor neobosita!)
    Multa sanatate si sa va bucurati de toate, mereu impreuna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc pentru vizita si aprecieri. Ei, haide-ti sa nu exageram, mai e mult pana voi avea fotografii superbe deocamdata exersez. Am primit de Mos Nicolae o camera compact Fujifilm S4300 si incerc sa-i descopar calitatile.Da, este ca in basme mai ales pe timpul zilei cand nu este frig. Noapte buna.

      Ștergere
  8. Frumoase locuri, frumoase poze, asa da iarna, nu mocirla ca pe la noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata. Multumesc pentru vizita si aprecieri. Este bucuria copiilor si a celor care mai au inca suflet de copil. O zi minunata.

      Ștergere
  9. Cat e de frumos acolo la voi! Iar catelul, dalmatianul este perfect camuflat in decorul hibernal , de-aia o fi si indragostit de zapada, o fi zicand ca e de-a lui :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua si bun venit. Am vazut ca nu va place iarna dar, este un anotimp frumos daca mai ai inca ceva din bucuria copilariei. Este ca-n basme, mai ales ca nu este inca ger si nici nu bate vantul. Dolly are o atractie pentru zapada inca de mica, cred ca si din cauza ca s-a nascut iarna si primul anotimp prin care a trecut a fost cel alb, noroc cu petele ca altfel o pierd in nameti. O zi frumoasa si o seara minunata.

      Ștergere
  10. Cat de dragalasa este catelusa! Inteleg foarte bine ca e membru al familiei; asa e si la noi!
    Peisajele sunt superbe, fotografiile la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum 5 ani , inainte sa plece copii la Facultate, stateam pe canapea in bucatarie si Dolly venea si tot timpul se chinuia sa se aseze intre mine si sotie. Atunci am spus clar, ca ea este membrul familiei si are grija de noi. Parca am avut gura aurita. Copii au terminat facultatea si sunt cu treburile lor si noi am ramas cu "copilul blanos".Multumesc pentru vizita si aprecieri si va doresc o zi linistita.

      Ștergere
  11. Inca o serie de poze frumoase :) O gura de rai, acolo la Campulung. Catelul ne-a cucerit pe toti, e o frumoasa si din cate citesc, o isteata si jumatate :)
    PS - Am scris si pe blogul meu, dar poate nu te intorci sa citesti raspunsurile ... Daca nu te superi, m-as bucura, sa lasam deoparte pronumele de politete, cred ca am fi mai in largul nostru. Ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna seara sunt cam zabauc, am citi pe statistici comentariul si daca ti-am raspuns pe blog am zis ca-i gata.De regula sunt ordonat si daca scriu ceva ma si intorc sa vad raspunsul( daca-l primesc, daca nu Buna ziua siun praz verde - vorba olteanului.) Da catelul este o fetita de 12 ani desteapta si mult prea umanizata, adica am ajuns la stadiul de stat pe scaun la masa, mancat cu furculita de unica intrebuintare si alte chestii. Noua ne place asa cum e, putin incapatanata si foarte plina de personalitate. Sper sa gasesc toate pozele sa vezi ce mamica adforabila a fost la 12 puiuti. O seara frumoasa

      Ștergere
  12. Aveti masina cu numar de Constanta? Pai bine, vecine, te ascunzi prin Bucovina? :) Foarte frumoase imagini. Vrem si noi brazi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai ce sa faca omul mai merge si la munte, vara mare, iarna munte. Cred ca-i o comanda seriosa s-ar putea sa am probleme cu "baiat ahrab"( astia au adunat si cetina nu numai brazii) daca vreau brazi, pana la urma fac eu rost cumva de un brad dar sa nu-mi ceri sa fie si cu zapada.
      Acum, ca m-ai facut curios unde-ti este gradina sa trimit bradul?
      O seara frumoasa si o duminica minunata.

      Ștergere
    2. Te rog si eu ceva - daca tot intri in gradina lasa politeturile pentru altii mai scortosi, vorba unui clasic in viata, "Eu ma intitulez VASILE" - da stii c-am brodit-o, prima comuna de langa Campulung se numeste, ghici - SADOVA.

      Ștergere
  13. Gradina lui Ardei este la 40 km de Constanta, in Cheile Dobrogei (Comuna Gradina!) Incantata de cunostinta - Andreea. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna seara Andreea - multumesc de informatie si incantat de cunostinta.
    Cand ajung acasa la Constanta o sa cer permisiunea de a vizita si gradina reala nu numai pe cea virtuala. Daca aveti drum pe valea Oltului si ajungeti la Ramnicu Valcea va astept cu drag la o cafea in gradina mea reala.
    Tinem legatura nr. meu e 0746 220478 sau pe UPC 0241682288.
    O seara minunata

    RăspundețiȘtergere